Cattas liv och tankar

Utnyttjar ambulansen..

Publicerad 2009-04-29 19:10:00 i Allmänt,

Vet inte om jag törs jobba nån fler dag.. Verkar ha hamnat i ett stim nu.. Skickat in en patient varje dag den här veckan o såååååå himla många patienter har jag inte. O tror att Nilsson blir sjukt sur om hon kommer hem o alla är på sjukhuset.. Hoppas verkligen det är lugnare imorgon. Iofs är det ju underbart att ambulansen har lite göra, det kan de ju gott behöva ;-) Allt för statistiken! Need them!! Love them!! (o nu törs jag ringa igen efter några års rädsla för viss ambulanspersonal ;-) )


               Några av Lidens egna elitambulansmän! Alltid redo!! :-)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-29 21:35:19

Nystylad sida.. fint.

kram och trevlig helg!

Postat av: mia

Publicerad 2009-04-30 10:57:21

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAAAAAAA!!!!! ....Vad säger man....? eeh...tack? ..Mycket mycket tilltalande, seriös och lugnande bild där ambulanspersonalen både ser full å mongo ut...Passar VERKLIGEN in i en modeblogg... För sakens skull, eftersom det spekulerats, vill jag bara på peka att jag ÄR nykter på bilden... ; )

...916 loves you too å tycker du är ett föredöme att ha å göra med! ; ) Kram kraaam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela