Cattas liv och tankar

Det var tider det...

Publicerad 2009-08-09 19:51:25 i Allmänt,

Tittade på GAMLA kort en dag i veckan... Fick många glada skratt o även en hel del rysningar... Otroligt vad åren flyger iväg o vad mycket man egentligen hunnit med. Har alltid tyckt om att fotografera o även att sätta in bilder i pärmar så det är med en känsla av vemod man inser att det inte blir likadant med digitala bilder..

Hittade bla det här kortet från en grisfest på Gran Canaria där jag o syrran var i vår gröna ungdom, hade sinnessjukt kul och var med om en massa tok hela veckan! Eftersom jag vet att både mamma o Ida läser min blogg så kommer inga detaljer.... O kan väl inte tro att det är JAG som dansar Lambada inför trehundra pers.. Skulle väl aaaaaaldrig!!!!





Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-09 21:17:42

Hahaha! Vilken vecka d var! =D

Ja, spar på detaljerna är du snäll! ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-10 19:13:16

I början på 90-talet, döma av kläderna ;) Those were the days, my friend....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela