Cattas liv och tankar

Svårt..

Publicerad 2009-08-12 09:48:14 i Allmänt,

Ännu några dar har passerat på min sista semestervecka. O återigen kommer livet o påminner oss om att inte ta något för givet.. Att uppskatta varann o att få vara friska framstår som mer o mer viktigt o tyvärr är det först när något händer som man inser det..

Idag far jag o kidsen t stugan, har även med oss lilla Isa så det ska bli så mysigt!! Martin jobbar så han får klara sig själv ikväll, tycker säkert att det är jättejobbigt att vara hemma i lugn o ro o bara få egentid.. Kan vara rätt skönt att vara själv ibland. O då blir det desto trevligare att längta lite t man ses igen! Känner mig rätt seg idag, van att sova t 10-11 o har nu varit vaken sen sex m Isa. Men som tidigare sagts, kanske lika bra att vänja sig..

Avslutar med ett stort GRATTIS o en fanfar för min älskade vän Jannice som fyller år idag!! Hon passar på att fira i Lycksele o glassar på hotell i flera dar med familjen. Låter inge härligt alls.... Hoppas dagen blir underbar o att du blir riktigt bortskämd!! Champagne o jordgubbar borde det väl vankas framemot em.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela