Cattas liv och tankar

Femton minus..

Publicerad 2009-12-17 17:51:12 i Allmänt,

Nu börjar det likna nåt! Kändes som en riktig vinterdag imorse då jag klackade iväg på Gustavs julspel, minus femton grader är kallt!! Men det var värt att ge sig ut i kylan! För oj vilka duktiga barn! Måste säga att de är tuffa som uppträder på scen inför hela skolan och alla föräldrar o övriga nära..fina fina barn!! Tror det var tårar i många ögon efter julspelet... Inte bara i mina hormonstinna tårkanaler som det svämmades över!

       


Tog med mig Terese hem efteråt för lite surr över en kopp kaffe, mycket trevligt! O sen startade jag upp våfflan i det kyliga vädret o packade in mig själv o Lisa och for o hälsade på några "gamla" vårdtagare som jag lovat att komma förbi nån dag. Blev mycket uppskattat! O min mage blev full av goda småkakor o kaffe :-/ men det är otroligt att ett besök kan göra några så glada, känns fint i hjärtat!

Tittade även in en snabbis på mammas jobb o kan ännu en gång prisa gudarna att jag inte är dagisfröken....

Kommentarer

Postat av: Vanilla

Publicerad 2009-12-17 18:16:22

Hej!

Kikar in på din blogg för första gången. Vilka underbara kort i din header! :-) jättefina!



Och vad mysigt med luciafirande, jag har arbetat på förskola tidigare och det var otroligt mysigt att fira med de små! Jag saknar det!



Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela