Cattas liv och tankar

Jag hjärta tillägg!

Publicerad 2009-12-14 23:39:48 i Allmänt,

Lilla humlan har nu fått en flaska tillägg o sover nu sött i sin säng! Vissa kvällar räcker inte maten till åt henne så då är det underbart att hon tar flaskan med lite extra mat! Ser riktigt hur nöjd och belåten hon blir efteråt, så hur bra det än är med amning så är det himla skönt att det finns annat att ge då det inte räcker till..

Ikväll har vi varit på lucia i kyrkan, Lidens nior och 3-4 som lussade, mycket fint och stämningsfullt var det (sas det..) För precis då luciatåget äntrade kyrkan så började Lisa gråta i vagnen... O eftersom jag vet att hon kan hålla en rätt hög ton själv så tog jag det säkra före det osäkra o smet ut ur kyrkan lagomt då alla ställt upp sig.. Men det hördes väldigt bra ut så jag kunde stå på kyrktrappan som en portad byfåne o lyssna medan snön föll så vackert över kyrkogården. Rätt fint det oxå.. Då det var dax för fika gick jag in igen o värmde mig innan vi klackade hemåt igen. Men måste säga att trots nya fina luciasånger så önskar jag faktiskt att det skulle vara mer av "de gamla goda låtarna"... Suck! Man börjar väl bli gammal....



Kommentarer

Postat av: Tobias

Publicerad 2009-12-14 23:43:14

Kul att du tycker det :) den sitter snyggt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela