Cattas liv och tankar

Shoppoholic..

Publicerad 2009-12-03 18:23:16 i Allmänt,

Helt klart blir man lite lyckligare av att shoppa! Tur man inte bor närmare stan för då skulle det serveras havregrynsgröt rätt ofta... Haft en riktigt bra dag på stan idag! Först signering av faderskap o passade sedan på att luncha med kärleken, trevligt! Klackade sedan runt på stan med liten Lisa o kikade på allt och inget. Köpt presenter t Ida o liten Bill. Hittade även lite kläder till mig själv, vilket verkligen var ett nödvändigt ont!! O trots ebb i kassan o julklappstider så blev det lite shopping.. Lovely!

Försökte förgäves hitta fikasällskap men fick inget napp, o min telefon är paj så jag har lånat Idas gamla, o de flesta av mina telnr är givetvis sparad i telefon så det var inte många nummer jag hade. Eftersom hälften av ideén med ett stadsbesök är att gå o fika så gick jag således själv på ett fik. Rätt ok, men säkert betydligare roligare att vara lattemamma med sällskap!!!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-12-03 19:51:33

gillar att du uppdaterar bloggen varje dag!! Tråkigt att du blev utan fikasällskap...nästa gång är jag nog på! Kram kram



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela