Cattas liv och tankar

Fettisdagspark

Publicerad 2009-02-24 21:47:06 i Allmänt,

En flera års traditionell fettisdagsspark gick av stapeln ikväll på hockeyplan. Vi klackade alla upp för att vara med i leken/heja på. Backen upp är inte att leka med.. Vare sig till fots eller m bil (som säkert fler kan intyga ;-) ) Efter både tårar o tandagnisslan var det klart att Gustav skulle tävla men inte Ida. Efter ännu mer tårar o tjurighet ångrade sig  Ida o skulle då vara med. Härligt med familjeaktiviteter!!! Gustav som ärvt sin mammas godmodiga tävlingsinstinkter tog förståss sin förlust i tävlingen bra. NOT! argotokigpojke.nu   Mysigt! Ida frös som en liten gnu men gjorde sedan bra ifrån sig i den individuella tävlingen o kom trea. Gurras lag kom på en hedersvärd åttonde plats (av åtta lag..) Men mamman var såklart stolt ändå! Lite förundrad att så många Lidenbor slöt upp ikväll, måste vara snudd på rekord..Sedan var det äntligen dax att fika semla o kaffe på skolan! mums mums! Var så gott men man blir lätt illamående efteråt.  Ångrar sig alltid sedan man vräkt i sig en semla, konstigt det där.. Ska nu ta en riktigt varm dusch o tina upp min stackars kropp efter en kväll ute i kylan (eller  -2 grader o dåligt klädd).

 
Team "Buspojkarna" Gurra, Hannes o Nattalie


Ida startklar!




Gustav smaskar!!



Vill skicka massa grattis kramar o pussar till Victoria o Mikael som fick en liten son igår!!!!!!!!! Underbart!!
Välkommen ELI !!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-24 22:30:27

Jag ÄLSKAR familjeaktiviteter...! : D SPECIELLT idag.... Sparken ja..den glömde jag helt enkelt bort!! : ( Kul att det var bra uppslutning ändå! : ) Kram kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela