Cattas liv och tankar

Ledig i dagarna tre

Publicerad 2009-02-26 20:39:34 i Allmänt,

Är nu ledig ända t måndag! Ska bli såå skönt! Visserligen blir det nog inte så himla lugnt, Gurra ska ha sitt kalas för kompisarna imorgon. O runt ett dussin sju-åtta åringar är inte att leka med.. Lär somna ovaggad imorgon :-) Men kul ska det bli! På lördag lutar det åt skotertur o titta på rally, hoppas på lite finväder bara. O på söndag ska vi ha middag för la familia, klanen Hådén, Backlund o Wallin. Nice nice!

Idag har jag varit på handledarträff på Villa Marieberg, kanongod mat!!! O kul att träffa på övriga systrar o surra lite.

Imorgon är det dax för lunch på Värdshuset m mystjejerna!! Få se om J slipper stampa med foten i golvet ..;-)

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-02-26 21:44:15

syns i morgon! KRAM

Postat av: Cajsa

Publicerad 2009-02-26 22:40:08

Det verkar som du får en kanonhelg! Vi ska på bröllop i morgon, så det blir oxå kul. Lilla Signe har fått magsjuka. Mindre kul. Vi har ju ingen kö med barnvakter i hallen precis, men har man lovat har man lovat oavsett. Eller hur?! Hälsa Wallin´s och de andra om jag känner dem! Kram Cajsa.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-27 18:44:53

Jag sitter med fredagsvinet :)

väntar på att ante ska komma hem med köpmat idag.. skönt ibland!

Kalas idag- ja de tar på krafterna.. men kanske du får ett glas vin senare :)

trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela