Cattas liv och tankar

Leeeeedig!!

Publicerad 2009-02-09 12:28:13 i Allmänt,

Kl är tolv o jag har precis klivit ur morgonrocken, underbart med lediga dagar!!! Gofolket från Jala har varit hit o fikat på fm, mycket mysigt! Hör liksom till m långfika på mina lediga dagar .. Tommy hade varit o besiktat sin bil o det gick strålande (eller inte...) Martin har farit o besiktat sin bil nu och håller  tummarna att han går igenom iaf..

Gårdagen var lugn rent patientmässigt men helt sjuuuk vädermässigt!! Snöade just inget...Massa problem med tjänstebilarna, frusna bromsar, frusna dörrar o annat spännande. Ägnade halva dan till att förflytta bilar så att de kunde tinas upp o användas igen. Vansinnigt kul! Inte ett dugg!!! Gillar snö MEN inte då allt kommer samtidigt o ingen hinner ta undan den från vägarna.

Snart kommer kidsen, de slutar halv två. Längtar längtar!! Ska ha mysfika o filmtajm! Tommy hade köpt semlor i Hammarstrand så det kan barnen se fram emot då de kommer.. Sånt onyttigt skulle jag aaaldrig äta!! ( Eller så har jag redan ätit upp min..)



Till helgen är det alla hjärtans dag.. Känner en slags hatkärlek inför detta.. Tycker det är jättekul att man visar uppskattning o att man tycker om varandra MEN tycker att det är helt vansinnigt att köpa presenter för multum bara för att.  Att göra något tillsammans är det viktigaste , men det tycker jag iofs gäller alla dagar. Har vissa planer inför lördagkväll men inte bara för att det är alla hjärtans dag utan för att jag tycker det är så himla mysigt att umgås o äta gott!! O vet om ett kanonställe väldigt nära som har öppet på lördag o serverar superduper god mat... Säger inte mer men tror ni vet vart jag menar.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela