Cattas liv och tankar

Liten nytändning

Publicerad 2009-02-02 17:28:00 i Allmänt,

Har nu tagit Kovland under mina vingar :-) Kändes RIKTIGT roligt! Kul att göra och se lite annat trots att det är precis samma jobb! Verkar vara en bra personalgrupp o det är alltid skoj! Kände mig så välkommen idag! Få se nu hur jag ska få ihop ekvationen Indal/Liden o Kovland men det ska nog gå bra. Var sak har sin tid.. sa någon vis...

Ikväll blir det inte många knop, sov sjukt dåligt inatt. Hade lite aga för att jag skulle vara på plats kl 7 imorse.. Sitter nu o funderar på någon vettig middagsmat men kan inte komma på nåt alls... Skulle vilja göra någon god soppa men vet inte riktigt vad.. Har en liten idé om potatis o purjolökssoppa... Hmm.. Helst av allt önskar jag att älsklingen ska ringa hem o säga att han köpt med sig SUSHI... DÅ skulle jag bli sååå lycklig! Längtar lite efter det faktiskt, är ett tag sen jag åt det..Dreggel dreggel..

                                                         Vill ha!!!

Kommentarer

Postat av: winz

Publicerad 2009-02-02 23:33:11

Hej :)

Intrsserad av Hello Kitty? Det var jag med innan, men inte nu längre. Därför har jag supersöta Kitty saker till salu. Maila mig om du är intresserad! Din dotter skulle säkert tycka om det!

winnie _ [email protected]

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-02-03 13:00:05

Vad skönt att första dagen gick bra...det blir nog inga problem för dig. Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela