Cattas liv och tankar

Min helg :-)

Publicerad 2009-02-22 15:30:35 i Allmänt,

Här kommer nu en liten resumé från helgen..

Har haft det helt underbart! Då jag kom hem efter jobbet i fredags fick jag först jättefina blommor och två böcker av älsklingen sedan fick jag packa en liten väska för att klara mig ett par dar, typ tandborste o rena trosor, klä upp mig anständigt och förväntansfull sätta mig i bilen. For sedan till staden där Martin bokat rum på Ibis hotell! Checkade in och lämnade väskorna på rummet och sedan var det middag på "Saffran". Supergoda tapas o supermysig middag tillsammans med älsklingen. Åt oss fyrkantiga och strosade sedan tillbaka till hotellet.

      

Lördagmorgon, min födelsedag! Champagne, vindruvor och choklad på sängen ;-) Efter det rejäl hotellfrukost och shopping på stan. Passade på att köpa Gurras presenter o det blev rätt bra, lite Playstationspel o kläder. Lunchade sedan  tillsammans med Anki, B-O, Terese o hennes pojkvän på Tandoori. Gottigt!!! Gick sedan tillbaka till hotellet för en timmes återhämtning innan nästa grej. Klackade då bort mot gamla Pripps o där väntade allra käraste syster o Niclas o the one and only: Tommy o Jannice. Blev alldeles lycklig av att se dem alla där!! Bowlade o umgicks o det var sååå kul!!! (att jag vann i tjejlaget var inte helt otäckt heller ;-) ) O för ordningens skull ska jag väl nämna att Tommy vann i killgruppen. Lidens 74-or är lite extraordinära de... :-)

         


Promenad in till staden igen o nu vankades god mat i MASSOR, bubbelpool o bastu! Hade en helt underbar kväll och vi skrattade så träningsvärken i käkarna slog till. Otroligt mysigt, fantastiskt, o alla andra superlativ som kan tänkas passa in på en fulländad kväll!

     

      

Martin! Tack för en helt underbar helg!!!!!! Vilken födelsedag!! Älskar dej!!!

Camilla, Niclas! Ni är helt underbara! Tack för allt!!! Love love!!!! Älskade syster, tårarna rinner då jag läser dikten.. Fint!

Tommy o Jannice! Ni är bara sååå härliga!!  Utan er vore livet bra mycket tristare!!  O Jannice, du är helt enkelt så himla bäst! ;-)

Kommentarer

Postat av: ville

Publicerad 2009-02-22 17:02:45

Ja ni ser ju ut att ha haft hur mysigt som helst.

Vilken Helg!

Då är det väl inte helt fel att fylla 35 :)



kram

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-02-22 19:16:11

Vilken födelsedagspresent! Jag ser att ni har hade det bra!

Postat av: Eva

Publicerad 2009-02-22 20:52:33

Grattis! Ser på bilderna att ni haft en kanonhelg...

och som mamma till Jannice kan jag bara hålla med...!

Postat av: Kate

Publicerad 2009-02-23 09:50:30

Men gud vad härligt !! Vilken kanonhelg :) Grattis igen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela