Cattas liv och tankar

Såååå gott!!!!

Publicerad 2009-02-19 18:36:14 i Allmänt,

Skulle kunna vänja mig vid att komma hem o middagen är klar.. O dessutom RIKTGT goda middagar har det varit!


Dagens meny:  Sååå gott!!
  


bortskämd.nu


Idag har det varit jobba för hela slanten, farit fram o tillbaka som en jojo mellan Liden, Indal o Kovland. Många många mil ibland.. Men det går ju faktiskt bra. Imorgon är det fredag igen, skönt!! Martin har planerat hela helgen för mig så jag behöver inte bry mig om nåt. Spännande! Undra vad det kan tänkas bli... Misstänker STARKT att allra käraste syster är med i konspirationen.. Men hon skulle väl aaaldrig gå bakom ryggen på sin syster.. Eller...Tycker iofs att det inte är nåt att fira men det är ju alltid kul med överraskningar!! Imorgon är min sista dag som 34 år... Gulp.. Nästa 40!!!!!!! (Kriiiiiiis!!)


Har förresten shoppat lite på www.bubbleroom.se  Mycket fint där, o mycket varierande prisklasser. Hittade en våldsfin t-shirt för blott 800... Näää, bidde ingen sån... Men det bidde två tunikor som jag tyckte var lite mysiga. O självklart röda båda två, helt fantasilös... Men jag gillar ju rött!!

Bubbleroom / H Tunika





Bubbleroom / H Tunika

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-02-19 22:17:29

Middagen skulle jag kunna hoppa över me de där räkorna... (de såg gott ut) Men de där röda...de var riktigt fina tycker jag! Bra köp! Hoppas du får en underbar helg! Självklart ska de firas! GRATTIS i förskott!!

Postat av: Ville

Publicerad 2009-02-20 14:26:02

Fina tunikor..

jag är likadan när det gäller färger.

Finns det olika färger slutar det oftast med svart, efter ha velat ett tag :) man är ju för tråkig!



Trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela