Cattas liv och tankar

Skit skit skit

Publicerad 2009-02-04 21:18:31 i Allmänt,

Frossa, halsont o känner mig väldigt liten o ynklig. Vill bli ompysslad o omhuldad o ha en sval hand på min panna ( men vänta, det är väl mitt jobb...) Ibland längtar man tillbaka då man var liten o sjuk o fick ligga med täcket i soffan o titta på TV. iofs var det bara Utbildningsradion som sände "Tecken t varandra" o "Språka på serbrokratiska" men va f:n man var ju inte direkt bortskämd med Disney då..Mamma servade med dryck o annat som man viskade fram att man var sugen på..Det var tider det.. Har nu knaprat Alvedon 1g som karameller (självklart helt enligt maxdos...) o kommer fortsätta m det en dag till, sedan ledig fredag. O då ska jag vara piggelin igen så jag orkar jobba helgen sen.. suck.

Ska nu försöka pallra mig in i duschen utan att dö frysdöden, o sen klä på mig okrypa t sängs. Raggsockar o morgonrock is the shit vid frossa...Stackars stackars stackars mej.. ;-)




PS Var SUPERGOTT m sushi!! Tack för det världens bästa kille!! Love u!!

Kommentarer

Postat av: Milliz

Publicerad 2009-02-04 21:53:21

Men usch då, låter inge skoj!

Krya på dig söstra mi!

Postat av: Biggan

Publicerad 2009-02-04 23:28:03

Det är tur vi har alvedon, både i jobbet och privat.Bodde vi lite närmare varandra skulle jag komma direkt och utöva mina systerkunskaper.

Krya på dig Kram Kram

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-02-05 21:16:24

Stackars dig...tack gode gud för engrammarna...det är grejer det! Här hemma har nu Olli också insjuknat men jag håller andan och spritar händerna för fullt :) kram på avstånd!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela