Cattas liv och tankar

Snart slut för idag

Publicerad 2009-02-07 15:41:08 i Allmänt,

Har nu snart gjort ett av två helgpass. Skäms att säga det men haft sjuuukt lugnt! Har hunnit stöka undan sånt som legat på hög o det känns ju alltid bra! Har även hunnit med frukost hos mamma o pappa o sen fika på Ängebo, alltid lika trevligt! Lite halvjobbigt att köra idag, fantastiskt mycket snörök!

Snart ska jag gå hem o hörde att det vankades Chili con Carne där hemma! Mumsigt! Rätt länge sen jag åt det faktiskt. Skönt att komma hem o middan är klar, men det brukar det vara ganska ofta faktiskt. Lucky me!!

Igår fick jag tillbaka uppgifterna från Sår och sårvårdskursen, tyckte ju själv att jag bara ordbajsat o krafsat ihop o skickat in på vinst o förlust... Men tydligen har jag nån liten, liten kromosom som gör att jag ordbajsar rätt, krafsar ihop rätt saker o lyckas få godkänt...O riktigt bra var det tydligen oxå.. Fattar ingenting.. Men med tanke på att jag är så oerhört lat av mig så är det väl bara att tacka o ta emot att jag har den här förmågan att göra bra ifrån mej. (lite skryt bjuder jag på ;-) ) Skönt att bocka av den kursen iaf! Bara d-uppsatsen kvar nu........

Ha en underbar lördagkväll!!!



PS Är inte alls bitter att Martin spöade mej i Bubble shooter...Är just inte alls nån dålig förlorare, klart jag kan ta en förlust... Trodde jag var bra på det men ack vad jag bedrog mej.. Jättespö fick jag.. SKITSPEL det oxå!!!!

Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2009-02-08 19:56:37

..jag tänkte komma med nåt fyndigt angående din intelligens...men...SUCK! ....Grattis! ..å en till SUCK...får räcka...haha! ; )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela