Cattas liv och tankar

Arbetsolycka

Publicerad 2009-07-08 16:50:56 i Allmänt,

Svår arbetsolycka inträffade under morgonen i Liden. I samband med en renovering knivskadades en medelålders man kraftigt av en morakniv. Kniven slant under arbetet och skar sönder mannens näsa och en stor blödning uppstod. Mannen uppsökte genast professionell vård där det kunde konstateras att han inte kommer att få några fysiska men efter skadan men mannen var rejält omskakad efter händelsen.




Förlåt, kunde inte låta bli... Muhahahahahah

Kommentarer

Postat av: Den skadade/skakade...

Publicerad 2009-07-08 17:34:06

Din lilla apa!!!;-)

Tystnadsplikten måste väl råda eftersom jag "råkade" visa skadan på ditt jobb...HAHA!!!;-)

Skönt att du kollade patienten o inte alls satt o funderade på en bloggrubrik...;-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-08 21:48:17

Hihihi! Har ju inte nämnt nåt namn....Hoppas du fått stopp på blödningen......;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela