Cattas liv och tankar

Är som Skalman..

Publicerad 2009-03-17 17:28:56 i Allmänt,

Äter, sover o jobbar... Verkar dock som om sovklockan är den dominanta biten just nu.. Somnade i soffan kl 19 igårkväll, kl 23 flyttade jag kroppen t sängen o fortsatte min skönhetssömn, verkar behöva mycket av det nu.. Känner mig som världens roligaste, sociala och helt galna tjej! Men måste säga att det är helt fantastiskt skönt att somna i soffan! Man bara liksom försvinner iväg o mår så himla gott där i soffhörnet. Like it a lot! Börjar förstå T som har sådana här perioder jämt! ;-) Men ikväll kanske jag ska vara vaken ända t tio så jag kan se dr House! Kanske kanske... :-)

Imorgonkväll finns en liten risk att jag missar Greys!!!!! Ska fira några på jobbet som fyllt år o käka på Österström. Rätt sjukt att jag tom tvekade att följa med bara pga av att det är Greys på TV... Skadad!! Men kanske hinner hem om jag skippar efterrätten......

Eftersom jag älskar kommentarer så tigger jag nu om några ;-) pleeeeeeeeease lämna ett litet spår att just du läst min blogg! Är så kul att se vilka som är inne..Själv är jag en riktig bloggnörd nu o följer Kates, Mias, Annas, Hannas, Sannas, Malins, Élaines och några till. Tycker det är superkul! Även fast jag måste påminna om uppdatering ibland ;-)

Ha en underbar tisdagkväll!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-17 17:52:38

Hej gumman, du vet att jag är inne varje dag och läser:) Ett tips, på söndagar är det repris på Greys, kl 17.00!

Postat av: Maria

Publicerad 2009-03-17 17:54:31

Det är jag, Maria, som skriver anonymt. Ville inte vara anonym,bara blev så!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-17 19:03:01

Tänkte precis påminna dig när jag såg att du skrivit!!

Kram kram!

Postat av: Anna

Publicerad 2009-03-17 19:04:18

skrev in allt o ändå anonymt... d är anna anna anna anna anna anna!!!!!!!! ;-)

Postat av: Katarina

Publicerad 2009-03-17 19:22:50

Kan ju inte låta bli att kolla när du nu vinkar även från FB... även jag gillar att kolla folks bloggar mm och försöker lämna spår efter mig också :)

Postat av: Katarina

Publicerad 2009-03-17 19:24:46

Inte lätt att lämna några spår här, de vill inte visa sig. Kram K

Postat av: Katarina

Publicerad 2009-03-17 19:25:20

Nu vart det två istället... hihihi - nöjd då

Postat av: Kate

Publicerad 2009-03-17 21:09:22

Jag läser troget varje dag :)

Postat av: Catharina L

Publicerad 2009-03-17 21:20:14

Kollar in då och då!!! :-)

Postat av: Carin B E

Publicerad 2009-03-17 21:40:35

Kollar in lite emellanåt, du har en trevlig blogg, kul å se vad som är på G i Liden. Vill åxå tipsa om den blogg som min fantastiska å superduktiga chef skriver. Den läser jag ibland å drömmer mig tillbaka till när barnen var små...Fatta hur fruktansvärt fort det går... I alla fall så finns den här: http://blogg.alltombarn.se/gabriella/

Postat av: Ville

Publicerad 2009-03-17 22:03:24

tjingeling! :-)

Postat av: Matilda S

Publicerad 2009-03-18 10:19:48

Tjuvkikar lite ibland om vad som händer i "grannbyn". Underhållande och igenkännande:-)

Kram

Postat av: sanna

Publicerad 2009-03-18 12:08:52

jag läser också, men är dålig på att kommentera, det är DU med i min blogg!! ;) kram kram

Postat av: Malin

Publicerad 2009-03-19 08:57:40

Även här har du en trogen läsare kära du!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela