Cattas liv och tankar

Inte gjord för en dag på Birsta..

Publicerad 2009-03-29 18:23:16 i Allmänt,

Tycker alltid att det känns så kul att få fara till Birsta, kan riktigt längta efter att strosa runt i alla butiker..Gå o fika i lugn oro, mysa o titta på allt fint.. MEN då jag väl är där så blir jag lätt stirrrig o vill bara hem! Tror jag ärvt det av pappa.. Försökte hitta lite kläder men blev bara deprimerad, resulterade endast i en hårfärg och en övertygelse om att det borde dröja sisådär hundrafyrtiotvå dagar innan nästa gång något får stoppas in i munnen.....(det här var såklart EFTER Mcfeast o co..)

Gårdagen innebar jobb t 16.30 o sen var jag o Gurra bjuden på Tacos t Anna o Isak, det var jättegott! Men sitter nu o håller alla tummarna jag har på att slippa efter att återigen blivit exponerad för magsjuka!! Var nämligen en liten bebis på besök där som tydligen tyckte det var helt rätt tillfälle att få magsjuka precis då... Hoppas hoppas hoppas  (igen!) att jag klarar mig!! Kl 20 hämtade jag upp en helt otroligt trött liten Ida som varit i backen hela dan o sedan på "After ski" hos en klasskompis. Stupade i säng lillprinsessan!! Kvällen i övrigt hade inte så mycket att erbjuda, nattade barnen, Martin for iväg på skotern o jag tyckte synd om mig själv i min ensamhet o gick o la mig. Pratade lite m Jannice först som oxå satt i sin ensamhet uppe på Jala o med läckande tak. Men som den otroligt ansvarsfulle sambo o fader t hennes barn, så skottades givetvis taket av kl 03 på natten efter hans skotertur o pubrunda......:-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela