Cattas liv och tankar

Ja då var veckan snart slut igen..

Publicerad 2009-03-15 10:33:48 i Allmänt,

Blev en myspysig kväll på Värdshuset igår. God mat som vanligt o umgänge med härliga människor! Nice!! Dock ställde en akut trasig skridsko till det för Timrå så där bidde det ingen höjdarkväll... Hade planer på att vara kvar o se melodifestivalen där men promillehalten i baren var lite väl hög för att vara lämplig för en barnfamilj...Klackade därför hem t soffhörnet o satt där o var lite lätt brydd att man tycker så olika motför svenska folket.. Nog för att jag gillar vinnarlåten men vet inte om jag tycker den var bäst.. o Snälla snälla har jag redan sagt mitt tycke om.. Tack o lov så vann inte den! Men den hade säkert vunnit massa poäng i Eurovision song contest bara för att den är så annorlunda..

Idag blir det Vättaberget! Gurra ska få träna lite på snowboard idag så Martin har lovat följa med, det tackar jag för som är världens sämsta pedagog..Givetvis ska det packas ner varm choklad o Bullens korv så det blir nog mysigt i backen idag! Fam Eriksson /Strid skulle t Vike på skidtävling så jag får ingen dos av dem idag heller... SUCK!

Inatt vaknade jag till det utsökta lätet av gråt o vomerande barn... INTE kul att skura golv, bädda rent o duscha barn mitt i natta... Gurra har en tendens att spy då intaget av sötsaker överskridit en viss gräns.. O igår blev det lite väl mycket dricka o gotta...

Måste tipsa om en lite rolig sida för alla FÖRÄLDRAR... ;-)

 http://www.luradittbarn.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela