Cattas liv och tankar

Gruvsamt..

Publicerad 2009-05-04 18:58:55 i Allmänt,

På onsdag ska vi göra fostervattenprov... Fatta vilken lång nål som ska in i MIN mage!!! Hatar nålar (åtminstone i min kropp, att sticka andra är däremot helt ok...) Martin gruvar sig lite oxå o vill helst inte vara med då de sticker, är lite harig för sånt, men skulle han få för sig att inte va med eller tuppa av så lovar jag att jag smiter från undersökningen fortare än ögat! Det enda som känns lite kul är att vi får göra ett till ultraljud o det är ju helt fantastiskt spännande!! Otroligt vad man ser bra!!

Är nu i v 16 o nu börjar det anas en liten mage (går inte att dra in den som tidigare). Har inga speciella problem/symtom eller vad man ska säga. Hoppas det kommer att gå lika bra som då jag väntade Ida o Gustav. Enda problemet då var en dj------ halsbränna! Men det finns ju bot mot sånt som tur är. Vet oxå att mot slutet så funderar man inte ens på att stå på huk o nysa...... ;-)



     Hujjedamej!!

Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2009-05-04 19:52:27

Jag fstår om det känns gruvsamt....mig får de helst lägga omkull för ett venprov...haha! Sen att jag inte heller har problem att karva i folk å sätta nålar än här å där hör inte till saken... Men du vännen, det kommer att gå stråååålande ska du se!! : ) Ladda upp med något riktigt smaskigt som belöning till Grey´s sen! Kraaam!!

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-05-04 20:06:03

Det kommer gå så bra så! =) Iaf för dig, kanske värre för Martin... ;) Men han behöver ju inte titta på den ½ meter långa nålen....



Kraaam

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-04 20:54:01

Tack Camilla! Älskar dej oxå.....

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-05-04 22:41:38

Lycka till, alla tre!! Kram

(Har ni sett till Agnes röda solbrillor? De blev visst kvar hos er i lördags, tror jag..)

Postat av: Kate

Publicerad 2009-05-05 07:31:11

Gud vad spännande :) Lycka till, det kommer nog gå jättebra ! :)

Postat av: Cajsa

Publicerad 2009-05-05 08:25:23

Håller tummarna. Min Magnus tyckte fvp var värre än förlossningen (det tyckte inte jag). Han var riktigt vit i ansiktet, men det behöver du ju inte tala om för Martin;-) Kram Cajsa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela