Cattas liv och tankar

Mini har växt!!

Publicerad 2009-05-27 18:34:35 i Allmänt,

Finns en liten krabat som verkar växa o må bra i  min mage.. Var mycket sprattlig och gjorde diverse små tricks på ultraljudet idag.. Himla häftigt att se!!! Förstår att man börjar känna små sparkar nu o att benen domnar då jag ligger på rygg, den lille rackarn spjärnar väl emot på nerverna mina.. Börjar redan bråka med mamman...

Här kommer lite halvdana bilder på en mycket välskapt liten krabat! :-)

  I profil!!

  Hej allihopa!!!

 En liten liten fot!!! ( Nu farmor kan du börja sticka sockar, skalan är här.. ;-), foten är ca 3 cm nu )

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-05-27 22:14:28

Vad stor han har blivit..ja, jag tror att det är en kille...så det blir säkert en tjej - är ju urdålit på att gissa sånt där =)

Postat av: mia

Publicerad 2009-05-27 23:05:56

Men oooh vilken liten prins!!! ...för det är vad jag tror d blir! ;)

Postat av: sanna

Publicerad 2009-05-28 15:11:14

jag tror också det blir en flicka! :D

Postat av: Farmor Anki

Publicerad 2009-05-28 23:12:10

Jag tror nog att sockarna blir lite större än 3cm. Om"han" brås på Martin så blir det 6cm, så lång var Martins fot när han föddes.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela