Cattas liv och tankar

Bockar av..

Publicerad 2009-11-17 18:55:27 i Allmänt,

Har några projekt som jag tänkt hinna med innan jul. Ett av dessa är att städa min garderob, där det ser ut som en större minsprängning emellanåt. Förstår inte vem som går o river o sliter bland mina kläder?! Men idag har jag tagit tag i det! Så nu är det städat o fint, ett tag iaf..

Har även hunnit med att promenixat i regn, fixat gedigen skogshuggarmiddag (rotmos o fläsklägg!!) trevligt fika med Anna L o säsongens första lussekatter (godaste som finns!!), hjälp Gurra att städa sitt rum, men eftersom han är världens duktigaste så behövde mamman bara ta ner befintliga gardiner o sätta upp de nya, resten kirrade han; dammtorkning, plocka undan, putsa fönster, stryka gardiner...

                   

Nu kommer snart älsklingen hem, få se hur han uppskattar dagens middag.. ;-) Ska ta o baka lite saffranskokostoppar som jag hittade recept till på Carolines blogg http://intox.blogg.se, lät supersmaskigt!! Verkar ha många goda recept den tjejen så det blir nog mer därifrån så småningom..




O nu är jag faktiskt FYRA veckor o älskar att mysa i min vagn!!! Imorgon är det vägning o mätning på BVC, få se vad som hänt sen förra veckan....

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-11-17 23:38:09

skulle också vilja ligga nerbäddad så där.. tänk om man kunde ha förstånd att uppskatta ett sådant omhändertagande även när man är liiite äldre.. Men så fort man lärt sig gå, sitta eller stå så ska man stressa fram.. dumt.. jag skulle gladeligen välja åkpåsen nån timme per dag istället för att stryka eller laga mat varje dag ;) KRam på dig mamsen!

Snygg Design!

Postat av: Cajsa

Publicerad 2009-11-18 09:45:36

Sötnos! Ser mysigt ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela