Cattas liv och tankar

Underbara små

Publicerad 2009-11-21 00:04:53 i Allmänt,

Drog iväg till badet då storbarnen slutade skolan. Helt underbart att fara med dem nu, de fixar allt själv o är sams o har hur kul som helst tillsammans. Mamman kunde sitta o läsa en bok o fika o lilla Lisa sov sött i sin bilstol. Härlig em!! For sen t Birsta city för att uträtta lite ärenden, skulle sedan på Willys o handla lite (mycket) mat. Men tidsoptimist är man o timmarna flög iväg, kl sex insåg jag att vi inte skulle hinna hem i någon som helst rimlig tid för middag så det blev till att dinera på donken.. Ringde även efter Martin som kom o gjorde oss sällskap o sen fick han ta med de två minsta barnen hem. Så det blev jag o Ida som for o handlade mat mm. Lugn o skön handling!

Hoppas nu på ännu en natt med få matningar..... Sov gott alla vänner!!!



Liten och stor prinsessa tittar då brorsan dyker o busar i poolen!





Stora barn blev mycket lyckliga över att några ur Idol gästade Birsta city precis idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela