Cattas liv och tankar

090909

Publicerad 2009-09-09 15:33:12 i Allmänt,

Speciellt datum idag.. En dag då man kanske ska göra något som man alltid minns.. Följa sitt hjärta, göra nån förändring eller något annat som man alltid drömt om..



Jag kommer kanske att minnas att det var första gången någonsin som jag fick visa mitt körkort o blåsa i alkotest då farbror Blå stoppade mig i Indal. Sicken himla tur jag var nykter o bältad!! Tror dock att de kommer att få en eller annan drucken förare i sitt nät under dagen....

Två veckor o två dagar kvar nu till ledighet.......... Sen ska den lille sprattlande krabaten strax vräkas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela