Cattas liv och tankar

BVC

Publicerad 2010-04-21 15:44:57 i Allmänt,

Idag har jag o Lisa varit på BVC två ggr! Tur vi bor nära! Först var det föräldraträff, så kul att träffa alla små o deras mammor såklart! Nu på em var det dax för andra dosen vaccin.. Gick skapligt bra, protesterade lite men glömde bort det onda ganska snart! Fick äran att ha en annan doktor för den "rätta" doktorn sitter o väntar på flygplan nånstans i Europa... Som rätt många andra kan tilläggas... Besiktningen av Liten gick strålande, allt var som det skulle o hon har hämtat igen viktminskningen sen hon var sjuk!

Aktuell matchvikt: 7990 gram, 67,5 cm lång!

   Ajajajaj...



Var så glad i ny fin kofta som farmor gjort o en supersöt Barbapappa mössa som Anna kom med!

TACK!!

Kommentarer

Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Publicerad 2010-04-21 16:23:55

sv: Ja det är så himla spännande :) Man hinner inte med utan VIPS så kan dom något nytt :)

Postat av: Amanda. mamma till lilla Isabella

Publicerad 2010-04-21 16:26:20

Haha, ja verkligen! =)

Postat av: cissi

Publicerad 2010-04-21 17:34:07

Barba-kläderna är så fina :-) Var o köpte såna åt en annan liten bebis, svårt att välja....

Postat av: Denise - Ännu en mammablogg!

Publicerad 2010-04-23 08:20:27

Vilken underbart söt kofta :D



sv: haha ja, men det blir ju det :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela