Cattas liv och tankar

Svisch!!

Publicerad 2010-04-20 21:46:44 i Allmänt,

Svisch sa det så var barnbidraget borta!! Men det var rätt nödvändiga grejer, skapligt nödvändiga iaf! O fyndade billiga klackeskor t mej på Din Sko för endast 79 kronor! O sprang på en tunika/klänning (ok, sprang på två...) på Rut m fl som det bara stod Catharina på!! O jag kan SVÄRA att jag hörde lockropet på långt håll! Så nu är man klar inför bröllopet nästa vecka!

Dessutom blev det en massa fint till balkongen, så snart kan det bli balkongsittning med spel o vin! Nice!

 

Ja just det! Handlade lite till alla kidsen oxå! Stövlar o sparkcyklar till stora barn. Blöjor, mat, välling o en tandborste (!) till liten...Fast hon har inga tänder än...

Haft en himla bra dag på alla sätt! Hälsade på hos Naimy där även Carina o Anki var, Lisa fick en jättefin kofta av Anki o även badleksaker! For sedan på IKEA o lunchade med Anna-Karin, Bill o Max. Jättetrevligt men vi insåg att nån gång ska vi ses utan barn så att vi hinner prata oxå.............

  

   

Nu ikväll har jag varit på middag hos Lena, även Anna o Terese var där. Supermysigt o kanongod mat!! Proppmätt o lycklig for jag o Lisa hemåt vid 20. Nu sover hon sött i sin säng o jag ska snart göra henne sällskap! Fast i min säng såklart!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela