Cattas liv och tankar

Vår!!

Publicerad 2010-04-24 17:57:56 i Allmänt,

Idag har det vårstädats i huset! Jag, Anna o Matthias har röjt i källarförrådet.. Jösses va skit! O i dubbel bemärkelse för avloppet svämmade över för nån vecka sen... Fast iofs hade de tagit rätt på skiten redan..Men ändå skönt att kunna skrubba rent allt en gång till... O nu är studsmattan uppe för säsongen!! Duktiga vi! 

Väntar nu in Martin som varit på jobbet idag, förhoppningsvis dyker han upp snart.. Kurrar lite i magen..

Klart Mollie o Lisa var med o hjälpte till i det underbara vårvädret!!

 

Välförtjänt vätskepaus i solen!!



Anna o Matthias!

 

Verkar inte gå nån direkt nöd på stekarna i Åre heller... Uppskattar VERKLIGEN att få bilder på vit snö, blå himmel o strålande sol o kall öl.. Verkligen. roligt. (Tur den här bilden var i svartvitt..)



Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2010-04-24 18:05:38

=D

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-04-24 22:23:39

Duktiga ni!

Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Publicerad 2010-04-24 23:07:11

sv: Ja verkligen :D

Postat av: Mr P Anka

Publicerad 2010-04-25 00:52:49

Ville bara säga hej,snart är vi hemma igen med våra bruna/röda fejor;-) ser fram emot lite nybakt:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela