Cattas liv och tankar

Puh!!

Publicerad 2010-08-18 16:15:49 i Allmänt,

Idag var det dax för föräldraträff på BVC. Var ett tag sedan jag träffade alla små o deras mammor så det var himla skoj att se alla! Hade även den briljanta idén att bjuda hem samtliga och även några små till och deras mammor efteråt.. Tänkte först bara bjuda på kaffe men herregud, ett rekordeligt fruntimmer snor väl ihop lite lunch i en handvändning....*host*

Så 8 små, en halvstor, två stora och åtta mammor samlades här på tandläkarns och åt i den mån vi hade tid mellan matning/blöjbyte/ajaj/sövning/nappstölder/etc. Ett fantastiskt liv kan man lugnt säga att det var. Men sååå kul att surra lite (det som gick att höra i ljudet av 132 decibel) och spännande att se hur de små växt så det knakat under sommaren!! Full fart!!

Lisa var rätt fascinerad över hur många kompisar hon hade här..

Himla mysig dag! Tack för det alla härliga mammor och barn!!

 

  

 
 


Kommentarer

Postat av: Malla

Publicerad 2010-08-18 18:37:41

kan tänka mig att det var livat - men trevligt :)

Postat av: Carro - mamma till Noel

Publicerad 2010-08-18 19:52:37

Snor lite bilder av dig ja.. hittade ju inte igen min kamera när jag var hos dig och det var ju i efterhand inte så konstigt. då en gubbe i byn hittade den 200m från vårat hus. kan jag måhända lagt den på taket av bilen? kraschad var den iaf..



Tur att nån hade ordning på sakerna, så vi fick den trevliga dagen dokumenterad : )

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-08-18 19:58:08

Borde ha kommit dit me mina barn, mina hundvalpar!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-18 21:15:36

=) Tack igen!! (tror jag lyckats skriva tack 4 gånger nu.. haha!)



Nu ska jag snoka runt på dom andra bloggarna oxå, som jag totalt missat förut =)



Vi ses igen om ett par veckor!!



Postat av: Elin

Publicerad 2010-08-19 09:08:31

Du är ju fantastisk! Min kära moster å jag pratade om sist du hade småbarn, att du drog ihop så ni sågs även då gruppen på BVC tog slut, i Sunnås. Jag tänkte att jag också skulle vilja orka göra nåt sånt, men vi får väl se... Om inte annat så finns det dåligt med lokaler i den här byn!?

Aja, ville bara säga att jag tycker du är grym, kram på dig!:)

Postat av: Catharina

Publicerad 2010-08-19 10:19:12

Malla. Supernice var det!



Carro: Du får så gärna sno lite! Tack själv!!



Daniel: Ja det kanske skulle varit skoj, o ännu mer livat.........



Tina (misstänker att det är du): Ses snart o tack själv! KRAM!!



Elin: Tssss.. Jag, grym? Jag tycker att DU är grym! Småtvillingarna och dessutom Iris som är rätt liten fortfarande! Jag "fuskar" ju o har två stora barn som är fantastisk hjälp! KRAM!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela