Cattas liv och tankar

Lördag

Publicerad 2010-01-30 13:04:56 i Allmänt,

Trotsade kylan o har varit ute o gått en timme, härligt men aningen bitande... Liiite jobbigt då ögonfransarna fryser fast.. Ska snart få främmande av Stefan o Angelica o deras söta små/stora, så äppelkakan är snart klar o vaniljsåsen fixad! Gårdagen bjöd på räkor o vin o mysig kväll med kärleken! Tittatde lite på tv, surrade o spelade musik från Spotify. Mycket bra grej det där!! O vilka låtar man kan hitta igen, flashbacks som bara den! Kul! Liten sov bra från nio men vaknade 01 o tyckte det var såå trevligt att mamma o pappa var vakna. Somnade så småningom efter lite mat o en stunds snack med sin mobil ovanför sängen.. Så sött då hon jollrar på, fast helst inte mitt i natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela