Cattas liv och tankar

Mysdag!

Publicerad 2010-01-22 22:28:16 i Allmänt,

Lunchade med Nettan på Sveriges i särklass bästa värdshus idag, Lidens Wärdshus! Åt supergoda fiskbullar (o de kan inte ens nämnas i samma mening som Abbas på burk!) o till det creme fraich o rom, mmmm! Underbart sällskap o underbar mat! Så länge sen vi surrade så jag tror vi körde stafett på pratet o kastade oss hej vilt mellan samtalsämnena! Mycket mysig lunch o välbehövligt umgänge med en fantastisk vän!!

O sen bar det iväg till civilisationen! Kidsen åkte slalom o jag gick två varv runt Sidsjön.. Trodde det bara var 2 km runt men det var tydligen 3 så jag fick två extra km på köpet! Lite knepigt att gå nån annanstans än hemma, är ju liksom van att heja på alla men folk blir lätt lite brydd då man är på okänd mark o hejar vitt o brett.. ;-) Ska definitivt göra om den här em!!

          

         

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2010-01-22 22:47:03

Sådana luncher ger så positiv energi!

Vad härlig bild med skidorna på. Har kt skidor två gånger per år sedan barnsben men inte kommit iväg sedan jag fick barn och jag längtar något enormt till vår första skidsemester som familj.

Ha det fortsatt bra!

//Rebecca

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-01-22 23:37:32

JA! Jättemysig lunch...var saknad när jag (äntligen)kom tillbaka (känns skönt:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela