Cattas liv och tankar

Hösten räddad!

Publicerad 2010-07-12 16:27:14 i Allmänt,



Dax för plugg igen! Kommit in på distriktssköterskeutbildningen i höst!! Börjar i september, så då blir det slut på ledigheten! Men ska fortsätta vara mammaledig för tycker Lisa är alldeles för liten att börja på dagis... Men vet att jag har villiga aspiranter på barnvakteriet då jag måste vara på skolan och så ska ju pappan vara lite mer pappaledig så det löser sig nog... Är ju en hel del egna studier som väntar, och har ju jobbat heltid o pluggat deltid ett tag så då borde jag klara av att plugga och vara hemma...

Ska åtminstone börja plugga men blir det för jobbigt så struntar jag i plugg o är "bara" mamma ett tag till.. Men det ska nog gå bra... Hoppas jag...

(MIA: Japp, jag veeeeeeeet, är helt galen!!)

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2010-07-12 17:34:16

Härligt! Du är helt otrolig som orkar och har pli på dig själv att vara hemma och plugga samtidigt!!

Postat av: Alina

Publicerad 2010-07-13 12:53:29

Godmorgon snygging! Hoppas du får en fin dag! :)

Postat av: Jesse-Paloma

Publicerad 2010-07-14 22:45:26

Hittade in här via.. ehm, nu minns jag inte. Kan ha varit Gafflan! Men hur som, ville bar säga hej och önska dig stort grattis och lycka med distriktsskutbildningen.



Själv har jag 4 månader kvar till att vara utbildad uska och funderar på att dra vidare till ssk men får se hur det blir med saken. Började du som uska eller gick du direkt på ssk ?



/frågvisa jag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela