Cattas liv och tankar

Liten söt historia...

Publicerad 2010-06-13 20:53:20 i Allmänt,

Hade förmånen att få ha min lilla systerdotter en gång.. Hon var då väldigt fascinerad över hur olika kroppar alla hade.. Efter en lång stunds funderande o kikande på mej så säger den lilla damen med ett konstaterande:

- Moster... Du har VÄLDIGT VÄLDIGT stora bröst...

Skrattade åt det där o berättade för syster som oxå fnissade lite.. Efter ett tag så var den lilla damen inne i badrummet då hennes mamma duschade... Hon kikade o funderade för att sedan lite fundersamt fråga:

- Mamma, har luften gått ur dina?

Behöver jag säga att min syster inte fnissade lika mycket precis då....

Kommentarer

Postat av: Realisten

Publicerad 2010-06-13 22:24:53

Hahahaha! Barn är fantastiska.

Postat av: Fru Venus

Publicerad 2010-06-13 22:53:46

Ha ha, ur barnamun... ;-)

Postat av: FLOOSAN

Publicerad 2010-06-14 00:12:55

Hahah barn är för härliga..

Postat av: Milliz

Publicerad 2010-06-14 07:04:17

Hmrff...



Postat av: Catharina

Publicerad 2010-06-14 08:03:20

Haha...härligt!! Jag har en liknande historia om en fd arbetskamrat som var moster till två söta små. När de duschar tillsammans, vilket var väääldigt spännande bara det, så säger det ena barnet efter att ha studerat denna moster länge: "Du har mycket längre tuttar än min mamma..." :-D

Postat av: Cajsa

Publicerad 2010-06-14 09:35:34

Det vore ju kanon om man kunde blåsa upp dem igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela