Cattas liv och tankar

Tävling!!

Publicerad 2010-03-16 11:03:24 i Allmänt,

Klart som korvspad att det ska vara en TÄVLING på en blogg!

Ser ju att ALLA proffsbloggare har det! Iofs är det kanske mer på modebloggar... men jag ska INTE vara sämre!! Problemet var bara vad jag ska lotta ut... O då kom jag på att det kan vara fint om det representerar lite av ens personlighet.. O tata!!

SJÄLVKLART blev det lite smått o gott ur sjuksköterskeväskan!!




Så vill just DU ha chansen att vinna allt det här, lämna en underfundig kommentar om varför just DU behöver alla de här BRAIGA sakerna så deltar du i utlottningen som sker på fredag!!!

LYCKA TILL!! ;-)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-16 13:06:19

Hmmm.. Kan behöva det där kitet för jag är utan plåster o har slagit tån..:-D

/ Frida

Postat av: Ville

Publicerad 2010-03-16 18:53:14

Tycker det var en bra tävling ! :)

mycket bra å ha grejer.

Jag skulle tacka å ta emot!



kram

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-03-16 21:31:22

Agnes behöver plåster på sina tår,

när man är två och ett halv får man en massa sår.

Man slår sina armar och sina tår,

men efter en kram av pappa bra hon mår!



(men vi skulle behöva plåster iaf!!) Och lite annat...vad var det, sårtvätt?...huvudvärkstabletter?

Räkanas grötrim? Äh, wtf - skön tävling!!

Kramar!

Postat av: Katarina S

Publicerad 2010-03-17 21:32:08

Jag behöver allt det där för att:

jag bor på den sidan av älven som dagens ambulanser har mkt svårt att ta sig till...

jag kan behöva plåstra om min man (så han kan fortsätta vara en riddare för damer i nöd...)

jag kan behöva ett extra piller att lugna ner hjärnan med då samme man kommer hem o talar om att kvinnor på byn tackar för senast...offentligt ;-O



Kramizar från "toksia"

Postat av: Cajsa

Publicerad 2010-03-18 11:25:48

Självklart vill jag vara med ;-))

Håller tummarna att hela paketet blir mitt!

Postat av: Maria Magnusson

Publicerad 2010-03-18 15:37:27

Jag säger bara skomakarens barn har dom sämsta skorna. Trots att jag är sjuksköterska har jag knappt plåster och alvedon hemma så vart skulle det lilla kitet passa bäst om inte hos mej.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela