Cattas liv och tankar

Jalabygget skrider framåt!

Publicerad 2010-05-26 19:45:18 i Allmänt,

O nu var det dax för taket! Åh så spännande det är!! Ser fram emot soliga vårdagar på verandan nästa år då vi kan gå dit o hälsa på o sippa rosé o titta på den hänförande utsikten!! Underbart!!

Våldgästade herrskapet ikväll med nybakad vetelängd... Men efter total sågning av den så är det ytterst tveksamt att det blir fler.. Kanhända att herr Brinkman trissade herr Stridh att håna min vetelängd lite extra... Men hånar man vetelängd så kanske man hånar limpan nästa gång... Så då blir man utan!

Närå! Skoja bara, klart jag bjuder på nybakad limpa om det bakas!

 

 

Kommentarer

Postat av: Gafflan

Publicerad 2010-05-26 22:46:39

Kritik mot nybakat vetebröd?! Hade du kommit hit med nybakt så hade jag minsann slukat allt med hull och hår ;D

Utsikten är inte fel alltså :D

Postat av: HANNA

Publicerad 2010-05-26 22:53:58

Hade också ätit upp bullbaket ;) men å andra sidan så skulle det nog inte ha klassats som nybakt om du kommit hit med det ;)



Tack för en OOOOtrooooligt härligt underhållande helg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela