Cattas liv och tankar

Onsdag heeela dan!

Publicerad 2010-05-12 08:59:57 i Allmänt,

Idag blir det tråkgöra som tvätta o städa. Som tur är ska Eleine o lilla Alice komma så det blir nåt trevligt att se fram emot!

O som vanligt blir det väl lite finlir på lördagsäventyret..... Nära nu!!

Idag är det strålande sol! Himla härligt! Det är helt ljuvligt att få vara hemma o njuta av bebis den här årstiden!
Men ibland saknar jag jobbet oxå.. För nu snart är det så fantastiskt fint att vara ute o jobba! Det är många gånger jag har stannat o ätit lunch nånstans i grönskan! Mysigt!! 



Det bästa som finns är att bada!!

Kommentarer

Postat av: Milliz

Publicerad 2010-05-12 14:57:56

Sååååååå SÖT! :)

Postat av: Carin

Publicerad 2010-05-12 20:47:18

Men vilket fantastiskt kort!!! Hon är ju helt underbart söt lilla Lisa =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela