Cattas liv och tankar

Sju månader!

Publicerad 2010-05-20 09:23:43 i Allmänt,



LISA GÄSTBLOGGAR


Idag är det sju månader sedan jag kom till världen! Mamma tjoar på att det går sååå fort men jag tycker allt att det kunde få gå lite fortare jag.. För nu är det mycket jag vill! Är sjukt nyfiken på allt vad mina bästaste stora syskon har inne på sina rum.. O så fort jag kan krypa ska jag minsann kolla! O jag tränar hela dagarna så fort  jag får chansen!

Älskar fortfarande att bada! Är skoj att skvätta med vatten! Fast nu har jag kommit på att det är rätt kul att försöka ställa mej upp i badet hela tiden.. Mamma blir alldeles färdig säger hon.. O igår kom jag på att det är himla skoj att försöka klättra ur vagnen!! Men nu har mamma bytt vagnsinsats till en annan med sele... Rackarns!!

Annars är jag en rätt go bebis, jag försöker sova hela nätterna för mamma o pappa verkar gilla det.. Men ibland vill jag käka lite välling vid 3-4 o då fixar mamma det.. Pappa brukar sova då men sedan kliver han upp med mig då jag vaknar vid halv sju.. Han verkar älska att mysa med mej på morgonen o det tycker mamma är jättebra för då kan hon sova ett tag till!

O vet ni, jag väger 8360 gram nu är 70 cm lång! Snart är jag stortjej jag oxå!

 

 



Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2010-05-20 16:32:25

Aaaaw...Min fiiiina svärdotter! Underbara unge!! : )

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-20 22:36:40

Go´jänta<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela