Cattas liv och tankar

Ska suga på karamellen ett tag till........

Publicerad 2010-05-16 22:14:25 i Allmänt,

Verkar som om det är några som önskar uppdatering från helgen... hehehe...

Men eftersom jag är en le jävel så tänker jag nog spara ett tag till.. O för att inte förväntningarna ska bli så höga så meddelar jag härmed att det är den noggrannt censurerade versionen som kommer visas offentligt... Så det blir INGA nakenbilder, INGA rusiga o onyktra bilder o definitivt INGA bilder på kuddkrigande flickor i småtrosorna.....

Men JÖSSES va kul vi haft!! Fru Unander den andra har fått mig att skratta så att mina magmuskler fortfarande krampar!

Vilken helg!! Härligt!! Totalt galet roligt! Underbart!

Tack fina vännen för fantastiskt teamwork! O nu måste vi väl utvärdera det här ordentligt innan vi kan ta tag o planera igen.... Lägger rosén på kylning bums!!



Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2010-05-17 10:59:26

Gaah.. Jag är definitivt en av de förväntansfulla!! : ) Tro om man kan slinka med på utvärderingen iaf?? Låter MKT trevligt det oxå! ; ) Du vet att jag gärna BETALAR BRA för en riktigt sliskig story va?? Så du kan väl börja sätta ihop en offert...? Nu har jag ju hört att det skulle ha varit en "vuxen, städad tillställning"...?!Yeah. Right. (Höhöhö!!!)

Postat av: N

Publicerad 2010-05-17 20:34:39

Ja, det var verkligen urkul!! Totalt värt en ooootroligt seg måndag. Jag avslutade arbetsdagen med ett hårt pass i gy-salen (bot!)tillsammans med arbetskompisarna - välbehövligt!

Börjar dock pigga på mig lite och är inte helt främmande för en balkongsittning med rosé på 58:an någon helg framöver. KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela