Cattas liv och tankar

Tjejparty 15 maj 2010

Publicerad 2010-05-16 14:18:05 i Allmänt,

Tjejfest 15/5 2010!!       
 (Mel: Balladen om den kaxiga myran” omgjord av moi!)



Nu ikväll så ska vi ha en riktigt rolig kvinnofest

Nu ikväll så är det endast fina tjejer som är gäst

Vi ska äta, dricka, leka, basta, sjunga o må bra

Men imorgon svarar ingen för vad det kan bli för da… För vad det kan bli för da!

 

Vi har grejat vi har fixat vi har klurat mången dá

Har gjort allt för ni ska trivas o vi hoppas ni det ska

Ni får sköta lite själva för vi vill ej lasset dra

O i varje grupp av tjejer det en syssla sen ska va. Det en syssla sen ska va!

 

Ja nu är det dags för tjejfest ja nu suckar alla djur

Nu så ska vi ha så roligt ute i vackraste natur

O med glädje i vårt hjärta ska vi festa natten lång

O det kanske kommer sjungas en o annan schlagersång.. En o annan schlagersång!

 

Ni har velat ni har tvekat ni har inte gett oss svar

Vi har tjatat vi har messat till er alla o envar

Men till slut så fick vi ordning på er alla som är här

Tänk vad ruskigt ”svårbestämda” ”ni alla tjejer är.. Veliga ni tjejer är!

 

Men nu först så ska vi skåla och välkomna alla hit

Vi är långt här uti skogen, ja det är faktiskt en bit

Men då kan vi inte höras eller synas någonstans

O det är ju bra då nakenrumpan syns i månens glans… Rumpan syns i månens glans!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela