Cattas liv och tankar

Billig

Publicerad 2010-09-10 16:19:19 i Allmänt,



SÄLJES!

Extremt gnällig söt bebis säljes till högstbjudande!! Ooooooootroligt liten i maten, typ endast välling går i, allt annat spottas ut. Fast och fin avföring men dock inte rumsren... Sover för det mesta bra men brukar kunna trycka i sej ett par flaskor välling på förnatten. Vaknar 06.. Klättrar gärna på all inredning och fullkomligt älskar att dra ut allt i alla lådor och skåp sitter alltid lugnt och fint och leker med klossar.

(OBS! För känsliga läsare så är detta ironi!! Säljer självklart INTE finaste älskade bebisen!!! Men leasar gärna ut henne en dag eller två.........)

Kommentarer

Postat av: Malla

Publicerad 2010-09-10 18:04:38

haha :D jag har en här hemma som är VÄLDIGT mammakär...så fort hon inte får vara med mig så är det gnäll.

Postat av: deleine

Publicerad 2010-09-10 18:39:58

VA jag som trodde du sålde på riktigt :P

Postat av: A

Publicerad 2010-09-10 18:51:03

va söööööööööööt!

Postat av: moa freakin' carlberg ♥

Publicerad 2010-09-10 19:00:09

» tjena du! allt bra med dig en dag som denna? nu vill jag tipsa om att dagens blogg är aktuell just nu i min blogg, där du också får chansen att gästblogga & ta del utav mina 5000 unika besökare per dag! Awesome, huh? Så varför inte ta chansen & hålla tummarna för tur att du blir utvald? Se det inte som spam, se det som ett awesome tips! :) Ha en bra fredagskväll, tack för mig!

Postat av: Maja

Publicerad 2010-09-10 19:06:13

Hahaha klockrent inlägg:) Tror att min syster skulle kunna leasa ut hennes lilla ögonsten några dagar också:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela