Cattas liv och tankar

Skräck!

Publicerad 2010-09-09 10:17:59 i Allmänt,

Skräckscenario (Ida o mamman om sisådär 7-8 år):

- Öh mamma..... Jag ska typ vara med i en dokusåpa.. Ska bo i ett hus på Tylösand o dricka sprit o P-----A runt framför kamerorna.. Fett coolt va?!

- Skulle inte tro det!

Ännu värre skräckscenario (Ida och mamman om sisådär 7-8 år):

- Öh mamma..... Jag ska typ vara med i en dokusåpa.. Ska bo i ett hus på Tylösand o dricka sprit o P-----A runt framför kamerorna.. Fett coolt va?!

- Men Guuuuud va kul gumman!!! Då är vi med i SAMMA dokusåpa!! Pax för liggarummet först!!

Kommentarer

Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Publicerad 2010-09-09 12:38:17

Haha, vilket hemskt scenario! Måste vara något utav det värsta som kan hända :P

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-09-09 13:06:19

hehhee vilken skräck!!

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-09-09 15:18:44

Hjälp. JA, vilken skräck.

Postat av: N

Publicerad 2010-09-10 21:58:39

Ha, ha, ha!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela