Cattas liv och tankar

Hemma igen!

Publicerad 2011-08-15 21:06:40 i Allmänt,

Jösses vad en stackars helg kan gå fort!! Det som man sett fram emot i drygt en månad är över på ett ögonblick! Men vi har haft fantastiskt mysigt! Måste vara en nödvändighet att åka bort ibland så att man bara får vara sig själv ett tag, inte bara mamma. Just det här att vakna av sig själv, äta frukost och sedan strosa runt utan planer och bara ta dagen som den kommer... Underbart! O jag tror att Martin uppskattade min överraskning  med en helg i Stockholm!



Men det var även himla mysigt att hämta upp Lisa hos mamma o pappa imorse! Hon har oxå haft det rysligt bra och hade massor av spännande saker att berätta! Moffen körde båten jättefort så att alla hoppade o det sprutade vatten o mormor simmade och hämtade nappen som ramlade i ån... Hmmm.. Det här med mormors simning tar jag nog med en nypa salt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela