Cattas liv och tankar

Älskar födelsedagar!

Publicerad 2011-12-11 22:04:11 i Allmänt,



Haft huset fullt hela dagen av nära och kära!! Alltid lika trevligt!! O man skulle kunna misstänka att det aldrig bjuds på något hembakt här hemma eftersom alla hade med sig diverse goda bakverk! Så man kan lugnt säga att det blev en sällan skådad kakorgie här på Tandläkarns idag, mumsigt!! Ida blev ordentligt firad med massa fina presenter, pengar och presentkort.



O tänka sig, helt plötsligt dök det upp en Clown med tuta o ballonger som hoppade upp i soffan framför födelsedagsbarnet!!



Man skulle kunna påstå att effekten var strålande! För vilken trettonåring önskar sig inte en alldeles egen clown på sin födelsedag? Kan nog tro att damen ifråga var oerhört tacksam att han inte uppvaktade henne på skolan.... Men vet trots allt att den här clownen har en speciell plats i hennes hjärta... Ja i allas våra hjärtan faktiskt!

Tusen tack för en strålande avslutning på en strålande dag!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-11 22:07:16

Underbart!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela