Cattas liv och tankar

Glöggmys!

Publicerad 2011-12-09 10:18:44 i Allmänt,

   

Igår var det dax för det numera traditionsenliga glöggmyset med brudarna runt byn. Tio tappra fina tjejer dök in, o lite kul är det att det alltid kommer någon helt "ny" som vi har turen att få bekanta oss med. Tanken var att det även skulle vara ett "Inredningsparty" med en representant från Living and room först, men den värdinnan fick tyvärr förhinder... Men vi hade himlans trevligt ändå! Drack glögg och åt pepparkakor o annat gott, o givetvis så surrades det en hel del oxå! Kvällen gick i rasande takt och vips var det dax att kramas hejdå och godnatt!

Idag har jag o Lisa ledig dag, hon hade feber igår men idag är det bara en snorig tjej som är rätt pigg ändå. Funderar på en tur till staden i em men vi får väl se om Kung Bore tillåter det. Känns ruskigt onödigt att fara om det är trafikkaos och snöstorm.. Men med tanke på att vi faktiskt har en tjej här hemma som fyller 13 (!!!!!!!!!) på söndag så är det rätt angeläget med en liten present.. Får se hur det löser sig med det, får väl rita en teckning om inte annat. Hehehe, herrejösses vad glad hon skulle bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela