Cattas liv och tankar

Klickat lite..

Publicerad 2011-12-30 18:38:29 i Allmänt,

Tog o bokade in en liten weekend i Åre på påsklovet. Tycker det är dax för barnen att se något annat än Vättaberget. Fast klarar man Vättaberget klarar man säkerligen alla backar. O eftersom Ida inte får åka slalom på åtta veckor så är det kanske lämpligt att få fara dit och åka hela dagarna. Så blir det lite åka av åtminstone.

Har kanske eventuellt kanske eventuellt kaaanske också bokat hotell i London i augusti... Men det är avbokningsbart, helt utan kostnad. Ifall jag nu eventuellt kanske bokat det oxå och stöter på patrull bland mina familjemedlemmar. Men de ska väl vara glada att jag tycker det är så himla kul att klicka lite. O jag älskar verkligen att resa runt och att ha något roligt att se framemot!!!

O Nettan!! Prag vill oxå bli klickad!

Vemdalen v 6, Åre v 15.... London v 33? Prag v??

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-31 00:09:32

ja, herregud...Prag<3

snart kommer väl Arga snickarn och skäller på oss :/

London låter fiiint =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela