Cattas liv och tankar

Malous fina tingstuga!

Publicerad 2011-12-03 10:38:44 i Allmänt,

 
 

Nu har hon flyttat in med sina fina saker i självaste centrum i Liden! För de som hängt med här i Liden i alla tider så är det in i samma lokaler som " Mimosa " var i. Ni vet den ljuvliga butiken som hade allt en tjej kunde tänkas vilja ha. Kommer fortfarande ihåg doften.. Mmmm. O den pärlemorskimrande ögonskuggan från Isadora....

Passa nu på att smyga in o kika på allt fint, fixa julklappar och njuta av atmosfären med en kopp kaffe i myshörnan! Inte helt fel!

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2011-12-03 16:50:01

Måste absolut ta en funderar på NÄR jag ska åka till Liden... Det är inte bara mina älsklingspojkar som lockar nu... :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela