Cattas liv och tankar

Jul, jul strålande jul...

Publicerad 2011-12-27 19:01:13 i Allmänt,

Ännu en julhelg lägger vi nu bakom oss. Fylld av en massa mys, ofantliga mängder god mat, strålande sol, nära och kära, klappar, julgröt, godis, julsånger, julgran, mera julsånger och ljuvliga lata lediga dagar.. Fyra dagars ledighet satt verkligen som en smäck! O nu är det bara fyra arbetsdagar den här veckan och sen gott folk, är det en hel veckas föräldraledighet som stundar!!!


Tomten kom och gav alla snälla barnen klappar..


Ida pimpade sitt gips med lite julglitter


Sååå spännande med paket....


Gustav hjälpte Tomten med alla klapparna..


Älskade underbara syster med finaste familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela