Cattas liv och tankar

Men va trevligt det blev!

Publicerad 2011-11-13 14:24:37 i Allmänt,

Igår hade vi middagsbjudning! Det är bland det roligaste jag vet att planera o fixa inför lite fest! Vi var tolv vuxna och tretton barn. Kan säga att det är bra att man har en stor lägenhet! Kvällen blev otroligt trevlig och vi åt o drack o skrattade! Som sig bör på tabberas!

Utav de tretton barnen är sex stycken födda 01. Rätt kul att alla paren hade en "egen" 01... Alla barn (o vuxna) skötte sig exemplariskt och kvällen tog slut vid två snåret men då hade alla barnen somnat sött för flera timmar sedan, de flesta hemma i sina egna sängar men några behöll vi över natten. Alltid trevligt med några bonusbarn!Idag tackar jag gudarna att Lisa sov nästan till halv tio så då överlever man ju en uppesittarkväll och kan börja längta till nästa...





 

Kommentarer

Postat av: T

Publicerad 2011-11-15 18:01:58

Toktrevlig tillställning tycker T!!! Tack:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela