Cattas liv och tankar

Firat hela dagen!!

Publicerad 2011-10-20 21:39:33 i Allmänt,

Haft en riktigt mysig ledig dag idag med finaste födelsedagsbarnet! Startade dagen med paket, ballonger o skönsång för det lilla födelsedagsbarnet. Vid tio snåret dök Emma o Carro o deras goungar upp för en stund av lek, fika o lite välbehövligt mammasurr. Då de packat ihop o farit iväg kom Carro o lilla Kellie på mer fika o mysigt surr! Härligt att vara ledig o hemma på vardagen ibland så man får uppleva de här mamma o barndejterna!

 

Nu ikväll har mamma o pappa o fam Ericsson/Stridh varit här o uppvaktat lilla trollet med fina presenter och så har vi fikat ännu mera tårta.. Kan hända att jag kommer må lite lätt illa snart..



Lycklig brud med TVÅ nya fina bilar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela