Cattas liv och tankar

Slut för idag!

Publicerad 2012-04-09 21:20:40 i Allmänt,

Gårdagen bjöd på grillat i ett riktigt aprilväder med fam Jala, supergott och väldans trevligt! Fru Unander dök upp lite senare på kvällen och förgyllde den ytterligare med sin blotta närvaro. Som vanligt har kvällen en tendens att springa iväg och klockan kastade sig i ett obevakat ögonblick fram massor av timmar.. Så det är bara att återigen konstatera att det går bara inte att lite nonchalant slänga ur sig: Nää hörrni brudar, nu är klockan rätt mycket.. Nu bryter vi upp o gör kväll, det är ju en dag imorgon också.. Underbara tjejer, heltrevlig kväll och en rejält uppdaterad Spotifylista!

Idag har det bara varit lugna gatan, legat och läst min bok hela dagen. Helt ljuvligt skönt! Nu kliver jag på två dagars arbete där jag ska försöka klämma in fem dagars jobb... (Himla tur jag har två studenter att köra med..)

O på torsdag bär det iväg till Åre!!!


Bild från påsken 2010...

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2012-04-10 22:27:36

Ja, vad ska man säga...galet?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela