Cattas liv och tankar

Vi drar till fjällen!

Publicerad 2012-02-08 11:24:04 i Allmänt,

Imorgon bär det iväg till Vemdalen för tre dygns rekreation med frisk fjäll-luft och massor av skidåkning och säkerligen en sväng på After skin och senare på kvällen vankas det party på hotellet! Ska bli helt underbart! Åker med fyra fina goa tjejer så kan man annat än längta efter att komma upp till stugan, få krypa upp i soffhörnet med ett glas vin och tjattra o fnissa sådär som bara tjejer kan. Ljuvligt!!!

Som vanligt är det SÅ svårt att veta vad man ska packa med sig.. Skidkläder, varma kläder, myskläder o gåbortstassen.. O kan väl inte direkt påstå att man är ute i svängen så ofta att man direkt vet vad man ska ha på sig. Klassas som bekant inte som en The Trändsätter... MEN då kommer vi till fördelen med att ha några år på nacken! Jag. bryr. mej. inte. Huvudsaken att jag trivs i det jag har på mej så kan jag nog roa mej. Så det så!

Kommentarer

Postat av: Sara H

Publicerad 2012-02-08 19:20:10

Ååå vad avis jag blir :) Vad vore inte bättre nu än att få åka iväg på en liten husmoderssemester :) O en helg med bara tjejer kan ju aldrig bli fel..så ha en supermysig helg :) Kram!

Postat av: Catharina

Publicerad 2012-02-08 21:01:52

Tack för det Sara! Helt övertygad om att det kommer bli tokmysigt :-)

Postat av: Ylva

Publicerad 2012-02-08 21:23:16

Håller tummarna för att ni får en toppenhelg:

sol på himmel såväl som i sinne :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela