Cattas liv och tankar

Ännu en dag i backen

Publicerad 2012-01-22 19:09:03 i Allmänt,

Haft ytterligare en härlig dag på Vättaberget! O idag tuffade jag till mej och åkte "Storbacken" flera gånger. Kan man åka den kan man åka allt...Sen att jag plogade stooora svängar och bitvis hasade mej ner är en annan historia.. Tokroligt iaf! Man känner sig rätt nöjd då man har varit ute en hel dag och även lilla skrot somnade sött redan halv sju efter att ha svalt en knapp till kvällsfika.....Jomenvisst serru, uppmärksam mamma...

Ska snart bänka mej i soffan en stund innan det blir nattning av mej oxå. Men måste faktiskt få berätta att jag blev riktigt stolt över sonen idag! Han åkte tillsammans med en kompis som ramlade sååå illa att hon ev brutit armen.. Jag kom ner strax efter det hade hänt och då stod han bredvid henne och tröstade o lugnade och la sin jacka över henne då hon låg i snön och hade fruktansvärt ont. Så nu håller vi tummarna att det inte var så farligt men det kändes även i mitt mammahjärta då hon fick åka iväg med ambulansen... Tur det gick så bra som det gick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela